ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ BULK SMS

 
Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017
SMSProvider - Bulk sms provider
Δωρεάν Εγγραφή  

Οι πιο συνηθισμένες ερωτήσεις με τις απαντήσεις τους

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας προσπαθήσαμε να συγκεντρώσουμε τις συνηθέστερες ερωτήσεις των χρηστών μας μαζί με τις απαντήσεις τους.

Στόχος μας είναι η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας και κάθε μέρα προσπαθούμε όλο και περισσότερο για αυτό.

Εάν έχετε κάποια απορία, πρόταση ή απαίτηση μην διστάσετε να μιλήσετε με έναν εκπρόσωπο μας είτε μέσω live chat είτε τηλεφωνικά στο 211.800.4909.

Θα χαρούμε να σας ακούσουμε.

Προσωπικός βοηθός

Είμαστε δίπλα σας κάθε στιγμή για να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ερώτηση 1 : Τι είναι το όνομα αποστολέα ;
   
Απάντηση : Είναι το όνομα το οποίο θα εμφανίζεται ως αποστολέας στα κινητά τηλέφωνα των παραληπτών σας! Το όνομα που θα εμφανίζεται μπορεί να είναι ο αριθμός του κινητού σας τηλεφώνου (ώστε οι παραλήπτες να έχουν αναγνώριση και να μπορούν να σας απαντήσουν στο κινητό σας τηλέφωνο) ή μια λέξη/φράση η οποία μπορεί να περιέχει μέχρι 11 λατινικούς χαρακτήρες. Σε κάθε αποστολή που πραγματοποιείτε μπορείτε να επιλέξετε το όνομα του αποστολέα από τα διαθέσιμα του λογαριασμού σας. Ανάλογα με τον τύπο του λογαριασμού σας μπορείτε να χρησιμοποιείτε περισσότερα από ένα ονόματα αποστολής.
   
Ερώτηση 2 : Ποιός βλέπει τα στοιχεία των επαφών μου ;
   
Απάντηση : Τα στοιχεία που καταχωρείτε μέσα στην εφαρμογή είναι απολύτως εμπιστευτικά και πρόσβαση σε αυτά έχετε αποκλειστικά και μόνο εσείς με την χρήση του κωδικού πρόσβασης που διαθέτετε. Ο μόνος που διαθέτει πλήρη και οργανωμένη πρόσβαση στα προσωπικά σας στοιχεία και στα στοιχεία των επαφών σας είστε εσείς. Για μεγαλύτερη ασφάλεια η εφαρμογή κωδικοποιεί με ειδικό αλγόριθμο τα πιο σημαντικά στοιχεία σας
   
Ερώτηση 3 : Μπορώ να προσθέσω μαζικά τις επαφές μου από το Outlook ή κάποιο άλλο πρόγραμμα ;
   
Απάντηση : Ναι ! Μπορείτε να εισάγετε απευθείας τις επαφές σας από το Outlook, το Thunderbird, το Google Contacts, το Hotmail καθώς και απο κάθε άλλη γνωστή εφαρμογή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και διαχειρησης επαφών. Επίσης μπορείτε να εισάγετε τις επαφές σας από αρχεία Excel (.xls , .xlsx) ή TXT, και CSV οριοθετημένα με κόμμα ή ερωτηματικό (το 99% των εφαρμογών υποστηρίζει αυτήν την λειτουργία).
   
Ερώτηση 4 : Τι είναι τα προσωποποιημένα μηνύματα ;
   
Απάντηση : Εντελώς δωρεάν έχετε την δυνατότητα να στείλετε μαζικά κάποιο μήνυμα στο οποίο το σύστημα μας αυτόματα θα αναγνωρίσει το όνομα της επαφής σας (εφόσον το έχετε καταχωρήσει) και θα αποστείλει ένα διαφορετικό sms σε κάθε μια επαφή αναγράφοντας το όνομα του παραλήπτη κάνοντας το πιο προσωπικό και άμεσο. Για παράδειγμα εσείς γράψατε το μήνυμα : «Προς [-onoma-] [-epitheto-] : Ελάτε στο κατάστημα μας με αυτό το μήνυμα και κερδίστε έκπτωση 10% στις αγορές σας» θα σταλεί στους παραλήπτες σας ως «Προς Δημήτρη Παπαδόπουλο : Ελάτε στο κατάστημα μας με αυτό το μήνυμα και κερδίστε έκπτωση 10% στις αγορές σας » «Προς Μαρία Γεωργίου : Ελάτε στο κατάστημα μας με αυτό το μήνυμα και κερδίστε έκπτωση 10% στις αγορές σας » κ.ο.κ
   
Ερώτηση 5 : Μπορώ να στείλω μαζικό μήνυμα χωρίς να αποθηκεύσω τις επαφές μου στην εφαρμογή ;
   
Απάντηση : Ναι ! Σε κάθε αποστολή μπορείτε να εισάγετε χειροκίνητα μια λίστα από αριθμούς κινητών τηλεφώνων χωρισμένους με κόμμα. Η αποστολή του μηνύματος σας θα πραγματοποιηθεί κανονικά χωρίς να αποθηκευτούν οι αριθμοί των τηλεφώνων σε κάποια ομάδα επαφών. Φυσικά θα έχετε κανονικά την δυνατότητα να δείτε πλήρη στατιστικά στοιχεία για την συγκεκριμένη αποστολή.
   
Ερώτηση 6 : Μπορώ να στείλω μαζικό sms σε πολλαπλές ομάδες επαφών ή σε αριθμούς που δεν περιλαμβάνονται στις υπάρχουσες ομάδες μου;
   
Απάντηση : Ναι ! Κατά την αποστολή μπορείτε να επιλέξετε ταυτόχρονα όσες ομάδες επαφών θέλετε και επιπρόσθετα μπορείτε να προσθέσετε σε λίστα ή χωρισμένους με κόμμα μέχρι 1000 επιπλέον αριθμούς τηλεφώνων οι οποίοι δεν θα αποθηκευτούν σε κάποια ομάδα αποστολής.
   
Ερώτηση 7 : Η εταιρία μου έχει πολλά διαφορετικά τμήματα με διαφορετικές λίστες επαφών. Μπορώ με κάποιον τρόπο να οργανώσω όλα τα τμήματα ταυτόχρονα ;
   
Απάντηση : Ναι ! Ανάλογα με τον τύπο του λογαριασμού σας μπορείτε να δημιουργήσετε γρήγορα και απλά υποχρήστες οι οποίες ανήκουν σε εσάς με το δικό τους όνομα χρήστη και τις δικές τους επαφές. Ο κάθε υποχρήστης σας μπορεί να δει μόνο τις δικές του επαφές και να πραγματοποιεί τις αποστολές με το δικό του όνομα αποστολέα χωρίς να επηρεάζει ή να επηρεάζεται από τις ρυθμίσεις των υπολοίπων. Εσείς μπορείτε να ελέγξετε τα στοιχεία των χρηστών σας, τις αποστολές τους και να μεταφέρετε credits από τον δικό σας, κεντρικό λογαριασμό προς τους υποχρήστες σας χωρίς καμία χρέωση. Έχετε την ελευθερία να μεταφέρετε credits από και προς τον οποιονδήποτε χρήστη σας.
   
Ερώτηση 8 : Υποστηρίζει το σύστημα την αποστολή σε κινητά τηλέφωνα που έχουν ενεργοποιημένη την φορητότητα ;
   
Απάντηση : Ναι, το σύστημα μας υποστηρίζει όλα τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας και όλα τα κινητά τηλέφωνα ανεξάρτητα από το εάν έχουν ενεργοποιημένη την φορητότητα αριθμού. Η Χρέωση υπολογίζεται σε δύο βαθμίδες ανάλογα τον τύπο και το μέγεθος της αποστολής σας. Αρχικά πραγματοποιείται χρέωση βάση προθέματος και στη συνέχεια εάν κριθεί απαραίτητο πραγματοποιείται σε διάστημα 15 ημερών αναπροσαρμογή του υπολοίπου σας με βάση τον πραγματικό πάροχο του κινητού τηλεφώνου.
   
Ερώτηση 9 : Λήγουν τα credits που έχω προμηθευτεί ;
   
Απάντηση : Τα credits σας δεν λήγουν εφόσον έχετε πραγματοποιήσει μια τουλάχιστον ανανέωση των 500 credits σε διάστημα 6 μηνών ή μια ανανέωση των 3.000 credits μια φορά τον χρόνο. Τα νέα credits θα προστεθούν στα παλαιότερα και θα έχετε στην διάθεση σας το σύνολο των credits (παλιά+νέα).
   
Ερώτηση 10 : Ο λογαριασμός μου απενεργοποιήθηκε. Γιατί ; Τι μπορώ να κάνω ;
   
Απάντηση : Αυτό μπορεί να συμβαίνει κυρίως για 3 λόγους : Είτε έχετε να συνδεθείτε περισσότερους από 12 μήνες είτε παραβιάσατε κάποιον από τους όρους χρήσης είτε το σύστημα μας εντόπισε προσπάθεια χρήσης του λογαριασμού σας από μη εξουσιοδοτημένο άτομο και για λόγους ασφαλείας προχώρησε στην αυτόματη απενεργοποίηση του. Εάν ο λογαριασμό σας απενεργοποιήθηκε για κάποιον λόγο παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα τεχνικής υποστήριξης.